Girişimci Projeleri Jüri Karşısına Çıktı
KOSGEB Girişimci Destek Programı ve İş Geliştirme Destek Programı Jüri Toplantısı, KOSGEB Erzurum Müdürlüğü ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Toplantıya TOBB Yönetim Kurulu Üyesi ve Erzurum Ticaret ve Sanayi Odası (ETSO) Yönetim Kurulu Başkanı Saim Özakalın'ın yanı sıra Erzurum Vali Yardımcısı Didem Dinç Özay, KOSGEB Başkan Yardımcısı Melih Gökgöz, KOSGEB Erzurum İl Müdürü Lütfullah Aktaş, Erzurum İl Sanayi ve Teknoloji Müdürü Ender Cihantimur ile KUDAKA Genel Sekreteri Oktay Güven katıldı.
Toplantıda, değerlendirme sürecinin ilk aşamasını başarıyla tamamlayan girişimci projeleri jüri üyeleri tarafından detaylı şekilde incelendi. Özellikle imalat sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin hazırladığı projeler, uygulanabilirlik, sürdürülebilirlik ve katma değer açısından kapsamlı olarak değerlendirildi.
"Genç Girişimcilerimizin Yanındayız"
Toplantıda açıklamalarda bulunan ETSO Yönetim Kurulu Başkanı Saim Özakalın, girişimciliğin ve üretimin desteklenmesinin Erzurum'un ekonomik gelişimi açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekti.
Özakalın, dördüncüsü düzenlenen programla özellikle genç girişimcilerin kuruluş aşamasındaki finansman ihtiyaçlarına katkı sağlamayı amaçladıklarını belirterek, devlet teşviklerinden en verimli şekilde yararlanmaları için destek vermeye devam edeceklerini ifade etti.

AR-GE odaklı üretimin artırılmasının öncelikli hedeflerinden biri olduğunu vurgulayan Özakalın, Erzurum'da üretim kapasitesini yükseltecek projelere her zaman destek olacaklarını söyledi.
Üretime Dönüşecek Fikirler Desteklenecek
Toplantıda, girişimcilerin iş fikirlerinin üretime dönüşmesi için kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çekildi. Program kapsamında başarılı bulunan projelerin desteklenmesiyle Erzurum'da girişimcilik ekosisteminin güçlendirilmesi, yeni işletmelerin ekonomiye kazandırılması ve istihdamın artırılması hedefleniyor.