KKTC Milli Olimpiyat Komitesi, TİMBİR Yüksek İstişare Kurulu Üyesi Ertan Birinci'yi Ödüllendirdi

Türk İnternet Medya Birliği (TİMBİR) Yüksek İstişare Kurulu Üyesi ve Kıbrıs Türk Spor Yazarları Derneği Eski Başkanı Ertan Birinci, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Milli Olimpiyat Komitesi tarafından düzenlenen törende Basın Olimpizm Ödülü’ne layık görüldü.

Törende, ödül takdimi sırasında sunucu tarafından Ertan Birinci, “Yüksek İstişare Kurulu Üyesi ve Eski Spor Yazarları Derneği Başkanı” unvanıyla sahneye davet edildi. Ödülü, Turkcell Genel Müdürü Murat Küçüközdemir tarafından takdim edildi.

Ödülünü aldıktan sonra konuşma yapan Ertan Birinci, bu anlamlı ödülü yalnızca şahsı adına değil, tüm spor yazarları adına kabul ettiğini belirterek, “Bu gece bu muhteşem hikâyenin bir parçası olmaktan onur ve şeref duydum. Milli Olimpiyat Komitesi’ne ve tüm kurullarına canıgönülden teşekkür ediyorum.” dedi.

Yaklaşık 48 yıldır spor yazarlığı yaptığını ifade eden Birinci, Kıbrıs Türk spor yazarlarının yıllardır sporun ve gençlerin gelişimi için emek verdiğini vurguladı. Spor yazarlarının en büyük inançlarından birinin gençlere ve olimpizm ruhuna duydukları güven olduğunu dile getiren Birinci, KKTC’li genç sporcuların bir gün bireysel başarıların yanı sıra takım olarak da olimpiyatlarda yer alacağına yürekten inandığını söyledi.

“O günü iple çekeceğiz. O gün gelene kadar da çalışacağız ve bu gençleri teşvik etmeye devam edeceğiz” diyen Birinci, kendisine verilen ödülden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek teşekkür etti.

Törenin sonunda sunucu da Ertan Birinci’yi tebrik ederek, spor camiasına yaptığı katkılar dolayısıyla teşekkürlerini iletti.

 

İLGİLİ HABERLER