2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Trabzon'un Arsin ilçesinde karne heyecanı yaşandı. Arsin Cumhuriyet İlk/Ortaokulu'nda düzenlenen karne töreninde öğrenciler, bir yıllık emeklerinin karşılığı olan karnelerini alarak yaz tatiline başladı.
Törene Arsin Kaymakamı Şule Demirtaş, Belediye Başkanı Hamza Bilgin, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Rıza Keskinsoy, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda veli katıldı. Protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak olurken sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle sohbet etti.

Törende, eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrenciler azim ve gayretlerinden dolayı tebrik edilirken, onların yetişmesinde emeği bulunan okul yöneticileri, öğretmenler, yardımcı hizmetler personeli, servis şoförleri, rehberlik servisleri, kantin çalışanları, okul aile birlikleri ve velilere de teşekkür edildi.
Arsin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sevgi, emek ve dayanışma içerisinde tamamlanan eğitim öğretim yılında katkı sunan tüm paydaşlara şükran duyulduğu belirtilerek, öğrencilere sağlıklı, huzurlu, mutlu ve bol dinlenmeli bir yaz tatili temennisinde bulunuldu. Açıklamada ayrıca yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan ve umutla yeniden buluşma dileği paylaşıldı.