Tortum'da Karne Sevinci: Protokol Öğrencilerin Heyecanına Ortak Oldu

Erzurum'un Tortum ilçesinde Atatürk İlkokulu'nda 2025-2026 eğitim yılı karne dağıtım programı düzenlendi. İlçe protokolü, öğrencilerin mutluluğunu paylaşarak hediye verirken, öğretmenler ve aileler de başarılarından dolayı tebrik edildi. Yaz tatili için iyi dilekler iletildi.

Erzurum'un Tortum ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Atatürk İlkokulu'nda karne dağıtım programı düzenlendi. Programa katılan ilçe protokolü, öğrencilerin karne heyecanını paylaşarak onlara çeşitli hediyeler verdi.

Tortum Atatürk İlkokulu'nda gerçekleştirilen programa İlçe Kaymakamı Hakan Başoğlu, İlçe Millî Eğitim Müdürü Lokman Yağız, kurum amirleri ve öğretmenler katıldı. Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerin karnelerini alırken yaşadığı mutluluğa ortak oldu.

Program kapsamında öğrencilere küçük hediyeler takdim edilirken, çocukların sevinci renkli görüntülere sahne oldu.

Tortum Belediyesi'nden yapılan açıklamada, bir eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerin tebrik edildiği belirtilerek, onların yetişmesinde büyük emekleri bulunan öğretmenlere ve çocuklarını her zaman destekleyen ailelere teşekkür edildi.

Açıklamada ayrıca, tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu, huzurlu ve verimli bir yaz tatili geçirilmesi temennisinde bulunuldu.

İLGİLİ HABERLER