Ardeşen Orta Ölçekli Karma Sanayi Sitesi Kooperatifi Genel Kurulu Yapıldı

Sınırlı Sorumlu Ardeşen Orta Ölçekli Karma Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi'nin 2026 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı'nda 2025 yılı faaliyetleri onaylanırken, bölgenin ekonomik gelişimine katkı sağlayacak sanayi sitesi projesinin son durumu da değerlendirildi.

Ardeşen Ticaret ve Sanayi Odası toplantı salonunda gerçekleştirilen Sınırlı Sorumlu Ardeşen Orta Ölçekli Karma Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi'nin 2026 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı, yoğun katılımla yapıldı.

Toplantıya Ardeşen Kaymakamı Ferhat Altay'ın yanı sıra Ardeşen Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Kuyumcu, Meclis Başkanı Muhammet Mustafa Hacısüleymanoğlu, Ardeşen Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Tahsin Bekir Yazıcı, Kooperatif Başkanı İbrahim Önder, yönetim kurulu üyeleri ve kooperatif ortakları katıldı. Genel kurul, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı adına görev yapan Şube Müdürü Hakan Yanbay'ın gözetiminde gerçekleştirildi.

Genel kurulda, 2025 yılı Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu, bilanço, envanter, gelir-gider tablosu ile yönetim ve denetim kurullarının ibrası görüşülerek üyelerin oylarına sunuldu. Yapılan oylamalar sonucunda tüm gündem maddeleri kabul edildi.

Toplantının önemli gündem başlıklarından birini ise Ardeşen Orta Ölçekli Karma Sanayi Sitesi Projesi oluşturdu. Katılımcılar, ilçenin üretim kapasitesini artırması ve bölge ekonomisine katkı sunması beklenen proje hakkında değerlendirmelerde bulunarak mevcut durum ve izlenecek yol haritası üzerine fikir alışverişi yaptı.

Genel kurulda konuşan Ardeşen Kaymakamı Ferhat Altay, sanayi sitesi projesinin ilçenin ekonomik kalkınmasına önemli katkılar sağlayacağını belirterek projeye emek veren kooperatif yönetimine, üyelere ve destek sunan sivil toplum kuruluşlarına teşekkür etti. Altay, çalışmaların başarıyla tamamlanması temennisinde bulundu.

İLGİLİ HABERLER