Güneysu’da Sene Sonu Zümre Toplantıları Gerçekleştirildi

Güneysu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sene sonu İlçe Sınıf/Alan Zümre Öğretmenler Kurulu toplantıları gerçekleştirildi.

Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurulları ve Zümreleri Yönergesi kapsamında düzenlenen toplantılarda, geride kalan eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirildi. Öğretmenler, ders içi uygulamalar, ölçme ve değerlendirme süreçleri, sınav analizleri ile öğrencilerin akademik başarı durumlarını ele alarak yıl boyunca elde edilen kazanımları ve karşılaşılan sorunları değerlendirdi.

Toplantılarda ayrıca eğitim sürecinde yaşanan aksaklıklar, çözüm önerileri ve öğretim faaliyetlerinin daha verimli hale getirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Öğretmenlerin deneyimlerini paylaşma fırsatı bulduğu oturumlarda, eğitimde iş birliğinin önemi bir kez daha vurgulandı.

2026-2027 eğitim öğretim yılına yönelik planlamaların da gündeme geldiği toplantılarda, öğretim programlarında yapılabilecek güncellemeler ve uygulanması planlanan yeni yöntemler üzerinde duruldu. Eğitim kalitesinin artırılmasına yönelik öneriler değerlendirilirken, yeni döneme ilişkin hedefler de belirlendi.

Güneysu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, yeni eğitim öğretim yılının öğretmen ve öğrenciler için hayırlı olması temennisinde bulunularak tüm eğitim camiasına iyi tatiller dilendi.

İLGİLİ HABERLER