2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Güneysu'nda düzenlenen karne dağıtım programında öğrenciler büyük heyecan yaşadı. Güneysu Kaymakamı Eyup Gürdal, Belediye Başkanı Rıfat Özer ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Ömer Faruk Külünk, Ulu Cami İlkokulu ile Ada Camii İlkokulu'nda öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Sınıfları tek tek ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerle sohbet ederek karnelerini takdim etti. Kaymakam Eyup Gürdal, öğrencileri yıl boyunca gösterdikleri gayret ve başarılarından dolayı tebrik ederek iyi tatiller dileğinde bulundu.
Öğrencilerin sevinç dolu anlarına eşlik eden program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.






