Çaykur Rizespor'un geçtiğimiz sezon başında kiralık olarak Erzurumspor FK'ya gönderdiği kanat oyuncusu Benhur Keser, sözleşmesinin sona ermesiyle mavi-beyazlı kulübe veda etti. Deneyimli futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Erzurumspor camiasına teşekkür ederek yeni bir yolculuğa hazır olduğunu duyurdu.
2025-2026 sezonunda Erzurumspor FK formasıyla başarılı bir performans ortaya koyan 29 yaşındaki futbolcu, Trendyol 1. Lig'de çıktığı 35 maçta 8 gol ve 3 asistlik katkı sağladı. Toplam 2 bin 407 dakika sahada kalan Benhur Keser, Erzurum temsilcisinin Süper Lig'e yükseldiği şampiyonluk sezonunda takımın önemli isimleri arasında yer aldı. Ziraat Türkiye Kupası'nda da 2 karşılaşmada görev yapan tecrübeli oyuncu, 1 asist üretti.
Kiralık sözleşmesinin tamamlanmasının ardından Çaykur Rizespor'a dönmesi beklenen Benhur Keser, veda mesajında Erzurumspor'da geçirdiği sezonun kariyerinin en özel dönemlerinden biri olduğunu ifade etti.
Keser paylaşımında, "Erzurumspor forması giymek, bu ailenin bir parçası olmak ve şampiyonluk yaşayarak bu şehri tekrar ait olduğu Süper Lig'e taşımak hayatımın en özel sezonlarından birisiydi. Sezon başında söz verdiğim gibi 'Bir Dadaş Gibi' mücadele etmenin gururunu yaşadım. Bana emek veren yöneticilerimize, hocalarıma, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve kulübün görünmeyen kahramanlarına teşekkür ediyorum. En büyük teşekkür ise her zaman yanımızda olan taraftarımıza. Şimdi yeni bir yolculuğa çıkıyorum. Bu kulüp ve bu aile kalbimde her zaman özel bir yerde olacak." ifadelerine yer verdi.
Erzurumspor'daki performansıyla dikkatleri üzerine çeken Benhur Keser'in yeni sezonda Çaykur Rizespor kadrosunda yer alıp almayacağı ise teknik heyetin kamp sürecindeki değerlendirmelerinin ardından netlik kazanacak. Yeşil-mavili ekipte yeni sezon planlaması devam ederken, başarılı futbolcunun geleceği merakla bekleniyor.