Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, belediyede vatandaşlarla bir araya gelerek hemşehrilerinin talep, öneri ve görüşlerini dinledi.
Gerçekleştirilen buluşmada vatandaşların ihtiyaçları ve beklentileri hakkında görüş alışverişinde bulunulurken, şehirde yürütülen hizmetler ve geleceğe yönelik projeler üzerine de değerlendirmeler yapıldı. Başkan Sekmen, vatandaşlarla kurulan doğrudan iletişimin yerel yönetim anlayışının en önemli unsurlarından biri olduğunu vurguladı.
Gönül belediyeciliği anlayışıyla hareket ettiklerini belirten Sekmen, Erzurum’u ortak akılla yönetmeye devam edeceklerini ifade etti. Vatandaşların fikir ve önerilerinin şehir yönetimine önemli katkılar sunduğunu dile getiren Sekmen, belediye olarak her zaman halkın yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.

Başkan Sekmen, hemşehrileriyle güçlü iletişim bağlarını korumaya önem verdiklerini belirterek, “Kapımız da gönlümüz de kıymetli hemşehrilerimize sonuna kadar açık” mesajını verdi.
Vatandaş odaklı hizmet anlayışını sürdüren Erzurum Büyükşehir Belediyesi, şehrin gelişimi için toplumun tüm kesimlerinin görüş ve önerilerini dikkate alarak çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor.
Erzurum Büyükşehir Belediyesi Basın Servisi