Erzurum'un Narman ilçesinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne dağıtım programında öğrencilerin karne sevinci ilçe protokolü tarafından paylaşıldı.
Programa Narman Kaymakamı Erkan Adıbelli, Belediye Başkan Vekili Murat Daştan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Engin Tan ve İlçe Emniyet Müdürü Gencay Tören katıldı. Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerle bir araya gelerek karne heyecanına ortak oldu.
Program kapsamında öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri emek ve başarılar dolayısıyla tebrik edildiği belirtilirken, yaz tatilini sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir şekilde geçirmeleri temennisinde bulunuldu.
Narman Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, geleceğin teminatı olarak görülen çocukların eğitim yolculuğunda büyük emek veren öğretmenlere ve fedakârlık gösteren velilere de teşekkür edilerek, eğitim camiasının tüm paydaşlarının katkılarının önemine dikkat çekildi.
Narman Belediyesi Basın Servisi