reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Açık
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
Yatsı vaktine kalan
Ara

Beşikdüzü’nde Eğitim Yılının Değerlendirmesi Yapıldı

Beşikdüzü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen sene sonu okul müdürleri toplantısında, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamlı şekilde değerlendirilirken yeni döneme ilişkin planlamalar da ele alındı.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Beşikdüzü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Ziya Durmuş’un başkanlığında yapılan toplantıya şube müdürleri Veysel Gündağ ve Ercan Gümüş ile ilçedeki okul ve kurum müdürleri katıldı.

Toplantıda geride kalan eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak okulların akademik başarıları ile sosyal, kültürel ve sportif faaliyetleri ele alındı. Öğrencilerin il genelinde düzenlenen etkinliklere katılım durumları değerlendirilirken, yeni dönemde yapılacak çalışmalar için planlamalar gerçekleştirildi.

Okul ve çevresi güvenlik tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığı Genelgesi doğrultusunda yürütülen çalışmalar gözden geçirilirken, Milli Eğitim Bakanlığı ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen projelere katılım süreçleri de masaya yatırıldı.

Toplantıda ayrıca Destekleme ve Yetiştirme Kursları ile yaz dönemi kurslarına ilişkin hazırlıklar değerlendirildi. LGS ve YKS süreçleri ele alınarak öğrenci başarısını artırmaya yönelik öneriler paylaşıldı.

Okulların bakım ve onarım ihtiyaçları, ödenek talepleri, iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları, zümre ve öğretmenler kurulu toplantılarının planlanması, seçmeli ders uygulamaları ile yaygın eğitim faaliyetleri hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu.

Dilek ve temennilerin alınmasının ardından sona eren toplantıda, 2026-2027 eğitim öğretim yılının başarılı ve verimli geçmesi temennisinde bulunuldu. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim camiasına katkı sunan tüm yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür etti.