Şalpazarı'nda 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Kapanış ve Karne Dağıtım Töreni düzenlendi. Şalpazarı Kaymakamlığı koordinesinde gerçekleştirilen programa Kaymakam Kezban Yerlikaya, Belediye Başkan Vekili Mehmet Muhçu ve ilçe protokol üyeleri katılarak öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.
Tören kapsamında sınıfları ziyaret eden Kaymakam Kezban Yerlikaya ve beraberindeki protokol üyeleri, öğrencilere karneleri ile çeşitli hediyelerini takdim etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Yerlikaya, yıl boyunca gösterdikleri emek ve başarıdan dolayı öğrencileri tebrik etti.
Kaymakam Yerlikaya, özverili çalışmaları dolayısıyla öğretmenlere de teşekkür ederek, tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili geçirmeleri temennisinde bulundu.
Karne dağıtım töreni, öğrencilerin sevinç dolu anları ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.