reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Açık
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
Yatsı vaktine kalan
Ara

Ispartalı milli jimnastikçilerden dünya arenasında büyük başarı

Türkiye Jimnastik Milli Takımı, uluslararası düzeyde düzenlenen dünya şampiyonasında önemli bir başarıya imza attı.

Kaynak: BHA

Artistik Jimnastik Büyük Erkekler kategorisinde 4 sporcu, Genç Erkekler kategorisinde 1 sporcu, Büyük Kadınlar kategorisinde 1 sporcu ve Ritmik Jimnastik Büyük Kadınlar kategorisinde 2 sporcu olmak üzere toplam 8 milli sporcu ülkemizi başarıyla temsil etti.

Milli takımımız, şampiyona boyunca toplam 12 altın madalya kazanarak Türk spor tarihine önemli bir başarı daha ekledi. Türkiye adına yarışan ekipler arasında en fazla altın madalya kazanan branş jimnastik oldu. Elde edilen bu büyük başarı sayesinde Türk bayrağı 12 kez göndere çekilirken, İstiklal Marşı’mız da 12 kez dünya arenasında yankılandı.

Bu gurur tablosunda Isparta da önemli bir pay sahibi oldu. Isparta’dan milli sporcularımız Ramazan Melih Yüceer, Mehmet Emin Tari ve Adem Baş, Türkiye’yi başarıyla temsil ederek ülkemizin elde ettiği tarihi başarıya katkı sundu.