Erzurum Horasanlılar Derneği tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen Aşure Günü programı, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Erzurum Horasanlılar Derneği'nin organizasyonuyla düzenlenen Aşure Günü programına Erzurum Vali Yardımcısı Didem Dinç Özay, Horasan Kaymakamı Mesut Ozan Yılmaz, Erzurum Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Muhammed Gökberk Kocaaliler, İl Kültür ve Turizm Müdürü Ahmet Yer, Palandöken Belediye Başkanı Muhammet Sunar, Horasan Belediye Başkanı Hayrettin Özdemir, Atatürk Üniversitesi önceki dönem Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Turgut Göğebakan, ERKON Erzurum Şube Başkanı Kutluhan Şahsuvaroğlu, Erzurum Horasanlılar Derneği Başkanı Abuzer Çolak, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda Horasanlı vatandaş katıldı.

Muharrem Ayı'nın manevi atmosferinde gerçekleştirilen programda birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duyguları ön plana çıkarken, katılımcılara aşure ikram edildi. Etkinlik, vatandaşların yoğun ilgisiyle samimi bir ortamda gerçekleştirildi.
Programda konuşan Horasan Kaymakamı Mesut Ozan Yılmaz, organizasyonun hazırlanmasında emeği geçen Erzurum Horasanlılar Derneği Başkanı Abuzer Çolak'a, dernek yönetimine, organizasyona katkı sağlayan hanımefendilere ve emeği bulunan herkese teşekkür etti.
Kaymakam Yılmaz, Muharrem Ayı'nın ülkeye, millete ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, birlik ve bereket getirmesi temennisinde bulunarak, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirmeye önemli katkı sunduğunu ifade etti.