AK Parti Genel Merkez Yerel Yönetimler Başkanlığı tarafından Türkiye genelinde eş zamanlı olarak hayata geçirilen "Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programı kapsamında Kendirli'de vatandaşlarla buluşma gerçekleştirildi.
Kendirli Merkez Camii önü Belediye Sosyal Alanı'nda düzenlenen programda Belediye Başkanı, vatandaşların talep, öneri ve beklentilerini dinleyerek karşılıklı görüş alışverişinde bulundu. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, beldenin ihtiyaçları ve yapılabilecek çalışmalar hakkında istişarelerde bulunuldu.
Programa AK Parti Merkez İlçe Yerel Yönetimler Başkanı Hüsnü Kemal Zaimoğlu, AK Parti Merkez İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Ali Samet Çalık, AK Parti Kendirli Belde Başkanı Adem Köse ve teşkilat üyeleri, belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları ile çok sayıda vatandaş katıldı.
Belediye Başkanı, programın verimli geçtiğini belirterek katılım sağlayan tüm protokol üyelerine, teşkilat mensuplarına, muhtarlara ve vatandaşlara teşekkür etti. Bu yıl ikincisi düzenlenen "Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor" buluşmalarının her yıl gerçekleştirileceğini ifade eden Başkan, programın Kendirli'ye hayırlı olmasını temenni etti.









