Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nden 3 Bin Kişiye Aşure İkramı

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı'nda 3 bin vatandaşa aşure ikram etti. Etkinlikte Başkan Ahmet Metin Genç, kardeşlik ve birlik vurgusu yaparak, toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlik kapsamında yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu. 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı'nda gerçekleştirilen program, yoğun katılımla gerçekleşti.

Etkinliğe Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç'in yanı sıra Ali Aydın, Naser Mohebati, Adem Aydın, Ayfer Cihan, Seyit Hisoğlu ve Mahmut Çavuş da katıldı.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan 3 bin kase aşure, vatandaşlara dağıtılarak Muharrem ayının manevi atmosferi paylaşıldı. Programda vatandaşlarla bir araya gelen protokol üyeleri, aşure ikramında bulunarak sohbet etti.

Etkinlikte konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir dönem olduğuna dikkat çekti. Genç, tüm vatandaşların Muharrem ayını tebrik ederek, kardeşlik bağlarının güçlendiği bu günlerin toplum için büyük önem taşıdığını ifade etti.

Başkan Genç, hemşehrileriyle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, birlik ve beraberlik içerisinde daha nice Muharrem aylarına ulaşmayı temenni etti. Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleştirilen aşure ikramı, vatandaşlardan da yoğun ilgi gördü.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Basın Servisi

İLGİLİ HABERLER