Kendirli Belediye Başkanı, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne programında öğrencilerle bir araya gelerek onların karne sevincine ortak oldu.
Program kapsamında öğrencilere hitap eden Başkan, yaz tatilinin dinlenmenin yanı sıra kişisel gelişim için de önemli bir fırsat olduğunu belirterek, çocuklara tatili en iyi şekilde değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Konuşmasında eğitimin geleceğin en önemli anahtarı olduğunu vurgulayan Başkan, "Yetişkinler olarak bizler geleceği inşa ediyoruz. Geleceğin teminatı olarak da siz değerli öğrencilerimizi görüyoruz. Bizler üzerimize düşen görevi yerine getirmeye çalışırken, sizlerden beklentimiz ise bizlerin bıraktığı mirası daha ileriye taşımanızdır. Bunu yaparken de eğitiminizi en sağlıklı ve verimli şekilde sürdürmeniz büyük önem taşıyor." ifadelerini kullandı.
Öğrencilerin heyecanla aldığı karnelerin geleceğe açılan önemli bir kapı olduğuna dikkat çeken Başkan, Kendirli'deki okulların yüksek başarı oranından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, elde edilen başarılarla gurur duyduğunu söyledi.
Kendirli Belediyesi olarak eğitime her zaman destek verdiklerini belirten Başkan, öğretmenlerin ve öğrencilerin yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti. Öğrencilere, öğretmenlere ve velilere emeklerinden dolayı teşekkür eden Başkan, karne programının sonunda çocuklara çeşitli hediyeler takdim ederek onları yaz tatiline uğurladı.



