reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Kapalı
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
İkindi vaktine kalan
Ara

Antalya'da 4 bin 322 sahte parfüme el konuldu

Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde halk sağlığını tehdit ettiği belirtilen 4 bin 322 adet sahte parfüme el konuldu.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, kent genelinde sürdürülen denetimlerde sağlıksız ve kontrolsüz ortamlarda, içeriği belli olmayan maddeler kullanılarak üretildiği belirlenen sahte parfümler tespit edildi.

Ünlü markaların etiketleri kullanılarak satışa sunulmak istendiği belirtilen ürünlerin, özellikle turistleri yanıltma riski taşıdığı ve halk sağlığını tehdit ettiği ifade edildi.

Denetimlerde ele geçirilen 4 bin 322 sahte parfümün gerekli işlemlerin ardından imha edileceği bildirildi. Açıklamada, söz konusu ürünlerin deri hastalıkları ve alerjik reaksiyonlara yol açabileceğine dikkat çekildi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı'nda görevli zabıta memuru Ferhat Kara, denetimlere ilişkin yaptığı açıklamada, "Yaptığımız kontrollerde halk sağlığına zararlı 4 bin 322 adet imitasyon parfüm yakaladık. El koyduğumuz parfümler İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildi. Gerekli işlemlerin ardından sahte parfümler imha edilecektir" dedi.

Kara, "Antalya Büyükşehir Belediyesi Zabıtası olarak halk sağlığını tehdit eden unsurlara karşı çalışmalarımız hız kesmeden devam edecektir" ifadelerini kullandı.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların ve kenti ziyaret eden turistlerin sağlığının korunması amacıyla denetimlerin sürdürüleceğini bildirdi.