reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Kapalı
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
İkindi vaktine kalan
Ara

Başkan Aydın, muhtarlarla mahallelerin sorunlarını görüştü

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla düzenlenen “Ortak Akıl Birlikte Yönetim” buluşmasında bir araya gelerek mahallelerin ihtiyaç ve taleplerini değerlendirdi.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla düzenlenen “Ortak Akıl Birlikte Yönetim” buluşmasında bir araya geldi.

Kahvaltı programı kapsamında gerçekleştirilen toplantıda, mahallelerde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri ele alınırken, yerel yönetim ile muhtarlar arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi hedeflendi.

Programda konuşan Aydın, diyalog ve ortak çalışma anlayışının önemine dikkat çekerek, “Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de, insan ilişkisinde de, hizmet üretmede de, ailede de, ticarette de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor. Bu şartlar içerisinde maksimum hizmet ve bu hizmeti vatandaşla buluşturmak hepimizin ortak gayesi” dedi.

Osmangazi’de yaklaşık 1 milyon kişinin yaşadığını hatırlatan Aydın, vatandaş taleplerinin karşılanması için çalışmaların sürdüğünü belirterek, “Osmangazi’de yaşayan 1 milyona yakın yurttaşın sorunları da, dertleri de, talepleri de bitmeyecek. Biz zaten bunun için göreve geldik. Hep birlikte bu süreci yöneteceğiz, sizler bize ileteceksiniz, biz elimizdeki imkanları seferber edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Mahalle buluşmalarıyla sorunları yerinde tespit etmeye çalıştıklarını aktaran Aydın, belediye hizmetlerinin vatandaşların içinde yürütülmesi anlayışıyla hareket ettiklerini söyledi.

Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer de konuşmasında, yerel yönetimlerle muhtarlar arasındaki iletişimin önemine vurgu yaparak, “Diyalog kurabildiğimizde birçok şeyi aşabiliriz. Her şeyin çözülemeyeceğini hepimiz biliyoruz, sınırlı kaynaklarla sınırsız talepleri karşılamak önceliklendirmeyi gerekli kılıyor” dedi.