reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Kapalı
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
İkindi vaktine kalan
Ara
Rize Haber, Rize Haberleri, Rizespor, Rizespor Haberleri, Rizede Haber, Karadeniz, 53,rize güncel haber GÜNCEL Başkan Kocagöz, Bitki ve Fidan Üretim Tesisi çalışanlarını ziyaret etti

Başkan Kocagöz, Bitki ve Fidan Üretim Tesisi çalışanlarını ziyaret etti

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Bitki ve Fidan Üretim Tesisi’ni ziyaret ederek çalışanlarla bir araya geldi ve üretim alanlarında incelemelerde bulundu.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Atatürk Mahallesi’nde bulunan Bitki ve Fidan Üretim Tesisi’nde çalışanları ziyaret etti.

Belediyeye ait 8 bin 550 metrekarelik alanda faaliyet gösteren tesiste, park, bahçe ve refüjlerde kullanılmak üzere çeşitli bitki ve fidanların üretildiği, 2025 yılında 220 farklı türde 206 bin 351 bitki üretimi gerçekleştirildiği, 2026 yılının ilk altı ayında ise üretim çeşitliliğinin 245 türe ulaştığı belirtildi.

Başkan Kocagöz, tesis çalışanlarıyla sabah kahvaltısında bir araya gelerek personelin talep ve görüşlerini dinledi. Ardından üretim seralarını gezerek yürütülen çalışmaları yerinde inceledi.

Ziyarette konuşan Kocagöz, belediyenin park, cadde ve meydanlarında kullanılan bitkilerin büyük bölümünün tesis bünyesinde üretildiğini ifade ederek üretim kapasitesinin artırılmasının hedeflendiğini söyledi.

Kocagöz ayrıca kurakçıl peyzaj uygulamalarına önem verdiklerini belirterek, su tüketimini azaltmaya yönelik çalışmaların sürdüğünü aktardı. Tesiste üretilen bitkilerin ilçenin farklı noktalarında değerlendirildiği kaydedildi.