deneme bonusu veren siteler meritbet deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler meritking idealacesports.com kingroyal Deneme Bonusu Veren Siteler deneme bonusu veren siteler 2024 deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler casino siteleri 2024 casino siteleri deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler casino siteleri deneme bonusu veren siteler casino siteleri 2023 instagram takipçi satın al slot siteleri bonus veren siteler yeni casino siteleri yeni casino siteleri deneme bonusu veren siteler kazandıran bahis siteleri 30tl bonus veren siteler casinositeleri.best hoş geldin bonusu veren siteler bonus veren siteler rokubet giriş casino siteleri parmabet grandpashabet slot oyun siteleri canlı casino siteleri casino siteleri deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler bahis siteleri deneme bonusu veren siteler vbet deneme bonusu deneme bonusu veren siteler takip.org Tarafbet Onwin deneme bonusu Deneme bonusu Deneme bonusu Deneme bonusu Deneme bonusu Deneme bonusu deneme bonusu veren siteler slot siteleri deneme bonusu veren siteler 30 tl bonus veren siteler/ deneme bonusu veren siteler bahis siteleri bonus veren siteler

Sanal gerçeklik teknolojisi e-ticaret deneyimini dönüştürüyor

Dr. Öğretim Üyesi Selami Varol Ülker, "Küresel çapta perakende de sanal gerçeklik pazarının 2028'de 5 milyar 455 milyon dolarlık bir değere ulaşması öngörülüyor" ifadelerini kullandı.

Sanal gerçeklik teknolojisi e-ticaret deneyimini dönüştürüyor
Haberi Sesli Oku
EKONOMİ 16.02.2024 14:15:00 0

Şirketten yapılan açıklamada görüşlerine yer verilen Ülker, perakende satış faaliyetlerinin geleneksel alışveriş kanallarından dijital ve çevrim içi kanallara kaydığını söyledi.

2026 yılında e-ticaretin tüm perakende satışlarındaki payının yüzde 24'e geleceğini kaydeden Ülker, Çevrim içi alışveriş penetrasyonunun bu yüksek seviyeye ulaşmasında salgın döneminin göz ardı edilemeyecek bir etki yarattığını aktardı.

Ülker, salgının 2020'nin ilk çeyreğinde ABD'de e-ticaret alanında geçmiş 10 yılda yaşanılan kadar büyüme sağlandığına dikkati çekerek "Bununla beraber pandemi dönemiyle yaşanan bu hızlı büyümenin pandeminin toplumsal etkisinin azalmaya başladığı günümüzde ve ileride de devam edeceği öngörülüyor." ifadelerini kullandı.

Sanal gerçeklik (VR) teknolojisi alışveriş için yeni olanaklar sunuyor

Selami Varol Ülker, bugün çevrim içi alışveriş alanındaki öncü teknolojinin sanal gerçeklik teknolojisi olduğunun iddia edilebileceğine kaydetti.

Perakende e-ticaret sektörünün sanal gerçeklik teknolojisi tabanlı çözümlerden çeşitli şekillerde yararlanabildiğine işaret eden Ülker şu değerlendirmelerde bulundu:

"Web siteleri gibi artık geleneksel hale gelmiş 2 boyutlu dijital ortamların yanında sanal gerçeklik teknolojisinin yaygınlaşması ve ilgili cihazların görece daha kolay erişilebilir hale gelmesi dijital ortamda yapılan alışveriş için de yeni olanaklar sunuyor. Sanal gerçekliğin iş hayatında varlık gösterdiği uygulama alanlarından biri alışveriş ve özellikle perakende olarak kabul ediliyor. Tüketicilere daha ilgi çekici bir alışveriş tecrübesi sağlamak, satışa giden süreçleri etkin yönetmek hem kurum hem de müşterinin zamandan ve paradan tasarruf etmesini sağlamak, marka bilinirliğini ve sadakati arttırmak sanal gerçekliğin öne çıkan fırsatları olarak sıralanabilir."

Giyim, mobilya ve ev dekor sektörleri yeni teknolojileri e-ticarette kullanıyor

Ülker, 2027 yılında 2 milyar 593 milyon kullanıcıya söz konusu teknolojilerin ulaşacağı yönündeki öngörünün, perakende sektöründeki büyük şirketlerin alana yaptıkları yatırımı doğrular nitelikte olduğunu ifade etti.

Ülker, "Küresel çapta perakende de sanal gerçeklik pazarının 2028'de 5 milyar 455 milyon dolarlık bir değere ulaşması öngörülüyor. Özellikle giyim, mobilya ve ev dekor sektörlerinin önde gelen şirketleri yaptıkları yatırımlar ile bu yeni teknolojilerin e-ticarette kullanımının arkasındaki itici güç oldular." açıklamasında bulundu.

Sanal gerçeklik teknolojisi tabanlı çözümlerin geleceğin alışveriş ekosisteminde, alışveriş deneyimini gerçek mekânda yapılan alışverişin ötesinde zenginleştirebileceğinin belirtildiğini vurgulayan Ülker, "Sanal teknolojilerin tüketici davranışlarına yönelik etkileri konusundaki araştırmaların bir başka uzlaşma alanı da tüketicilerin sanal teknolojilere atfettiği değerlerdir. Geçmiş çalışmalar 3 boyutlu sanal gerçekliğin tüketici davranışına etkisi konusunda bilgi vericilik ve eğlenebilirlik boyutlarının öne çıktığını gösteriyor. Bu boyutların hedonik ve faydacı alışveriş değerleriyle örtüştüğü görülüyor." dedi.


Haber Kaynak : ANADOLU AJANSI

Haber Kaynağı

AA

Trabzon'da Minik Ellerle Gülen Yüzler Yardım Projesi İçin Protokol İmzalandı

Artvin Belediyesi Kar Temizleme ve Tuzlama Çalışmaları Aralıksız Devam Ediyor

Ortahisar Belediyesi’nden Eğitim ve Altyapıya Yönelik Önemli Çalışmalar

Akçaabat'tan TİSKİ Çalışanlarına Teşekkür

Doğu Karadeniz’i Etkisi Altına Alan Şiddetli Hava Koşulları İçin Uyarı!

Başkan Genç: Kültür Sanat Merkezi'ni Trabzon’a Kazandıracağız

Başkan Genç'ten Talimat: Vatandaş Belediyeden Mutlu Ayrılacak

Bayburt’ta Sömestr Tatili Başladı! Kop Dağı Kayak Merkezi’ne Yoğun İlgi

Hamidiye Çözüm Koleji’nden Ardeşen Park AVM’de Büyüleyici Resim Sergisi

Çaykara İlçe Müftülüğü’nden 1 Bot, 1 Mont Kampanyası

Trabzon’dan İstanbul’a Sanat Dolu Bir Gezi

Trabzon Sağlık Turizmi Elçilerini Ağırladı

Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, Yolu Trabzon’dan Geçen Sanatçılar IV Sergisinin Açılışına Katıldı

Bayburt’ta 4-6 Yaş Kur'an Kurslarında Karne Sevinci Yaşandı

Bayburt’ta 14.103 Öğrenci Karne Heyecanı Yaşadı

  • Pazartesi 6.5 ° / 1.1 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Salı 7.9 ° / 1 ° Güneşli
  • Çarşamba 10.8 ° / 3.5 ° false
  • BIST 100

    10037,55%0,60
  • DOLAR

    35,59% 0,29
  • EURO

    36,72% 0,69
  • GRAM ALTIN

    3098,01% 0,54
  • Ç. ALTIN

    4945,12% 0,00

Rize

20.01.2025

  • İMSAK 06:02
  • GÜNEŞ 07:31
  • ÖĞLE 12:34
  • İKİNDİ 15:04
  • AKŞAM 17:27
  • YATSI 18:51