reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Parçalı bulutlu
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
Öğle vaktine kalan
Ara

Arsin’de Sahada Dostluk Var Futbol Turnuvası Sona Erdi

Arsin İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Sahada Dostluk Var” temalı Ortaokul Erkekler Futbol Müsabakaları tamamlandı. Centilmence mücadelelere sahne olan turnuvada Yeşilyalı İmam Hatip Ortaokulu birinci oldu.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Arsin İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen “Sahada Dostluk Var” temalı Ortaokul Erkekler Futbol Müsabakaları, öğrencilerin yoğun katılımı ve büyük heyecanı eşliğinde sona erdi.

Sporun dostluk, kardeşlik ve fair play anlayışını ön plana çıkarmayı amaçlayan organizasyonda öğrenciler, sahada hem yeteneklerini sergiledi hem de centilmence mücadele etti. Turnuva boyunca renkli görüntüler yaşanırken, okul takımları arasında dostluk ve dayanışma ön plana çıktı.

Müsabakalar sonunda Yeşilyalı İmam Hatip Ortaokulu şampiyonluğa ulaşırken, Arsin İmam Hatip Ortaokulu ikinci, Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu üçüncü ve Atatürk Ortaokulu dördüncü sırada yer aldı.

Turnuvaya katılarak öğrencilerin heyecanına ortak olan Arsin İlçe Millî Eğitim Müdürü Mehmet Rıza Keskinsoy, sporun birleştirici gücüne dikkat çekti. Keskinsoy, dostluk ve kardeşlik ruhunu güçlendiren organizasyonda derece elde eden okulları tebrik ederek öğrenci ve öğretmenlere başarı dileklerini iletti.

Arsin İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sporun kazananının dostluk olduğu vurgulanırken, organizasyona katkı sunan yönetici, öğretmen ve öğrencilere teşekkür edildi. Açıklamada ayrıca dereceye giren okullar kutlanarak benzer etkinliklerin devam edeceği belirtildi.