Erzurum Valisi Aydın Baruş, Narman ilçesinde gerçekleştirdiği ziyaret programı kapsamında kamu kurumlarından devam eden yatırımlara, esnaf ziyaretlerinden turizm alanlarına kadar birçok noktada incelemelerde bulundu.
Programına Narman Kaymakamlığı'nı ziyaret ederek başlayan Vali Baruş, ilçede yürütülen kamu hizmetleri ve devam eden çalışmalar hakkında yetkililerden kapsamlı bilgi aldı. Ardından ilçe esnafını ziyaret eden Baruş, vatandaşlarla bir araya gelerek talep ve önerilerini dinledi.
Ziyaret programı kapsamında şehit ve gazi ailelerini de ziyaret eden Vali Baruş, devletin her zaman şehit yakınları ve gazilerin yanında olduğunu vurgulayarak ailelerle yakından ilgilendi.

İlçede yapımı ve inşası devam eden projeleri de yerinde inceleyen Baruş, çalışmaların son durumu hakkında yetkililerden bilgi aldı. Daha sonra Aile Destek Merkezi'ni (ADEM) ziyaret eden Vali Baruş, kursiyerlerin hazırladığı el emeği ürünleri inceleyerek yürütülen faaliyetler hakkında yetkililerle görüş alışverişinde bulundu.
Narman programının son bölümünde ise Erzurum'un önemli doğal güzelliklerinden biri olan ve "Kırmızı Periler Diyarı" olarak bilinen Narman Peribacaları'nı ziyaret eden Vali Aydın Baruş, bölgenin turizm potansiyeline ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Baruş, doğal mirasın korunarak turizme kazandırılmasının bölgenin kalkınmasına önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.
Vali Aydın Baruş'un Narman'daki temasları, inceleme ve değerlendirmelerinin ardından sona erdi.
Erzurum Valiliği Basın Servisi