Beşikdüzü’nde Eğitim Yılının Değerlendirmesi Yapıldı

Beşikdüzü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen sene sonu okul müdürleri toplantısında, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamlı şekilde değerlendirilirken yeni döneme ilişkin planlamalar da ele alındı.

Beşikdüzü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Ziya Durmuş’un başkanlığında yapılan toplantıya şube müdürleri Veysel Gündağ ve Ercan Gümüş ile ilçedeki okul ve kurum müdürleri katıldı.

Toplantıda geride kalan eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak okulların akademik başarıları ile sosyal, kültürel ve sportif faaliyetleri ele alındı. Öğrencilerin il genelinde düzenlenen etkinliklere katılım durumları değerlendirilirken, yeni dönemde yapılacak çalışmalar için planlamalar gerçekleştirildi.

Okul ve çevresi güvenlik tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığı Genelgesi doğrultusunda yürütülen çalışmalar gözden geçirilirken, Milli Eğitim Bakanlığı ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen projelere katılım süreçleri de masaya yatırıldı.

Toplantıda ayrıca Destekleme ve Yetiştirme Kursları ile yaz dönemi kurslarına ilişkin hazırlıklar değerlendirildi. LGS ve YKS süreçleri ele alınarak öğrenci başarısını artırmaya yönelik öneriler paylaşıldı.

Okulların bakım ve onarım ihtiyaçları, ödenek talepleri, iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları, zümre ve öğretmenler kurulu toplantılarının planlanması, seçmeli ders uygulamaları ile yaygın eğitim faaliyetleri hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu.

Dilek ve temennilerin alınmasının ardından sona eren toplantıda, 2026-2027 eğitim öğretim yılının başarılı ve verimli geçmesi temennisinde bulunuldu. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim camiasına katkı sunan tüm yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür etti.

İLGİLİ HABERLER