Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde, Millî Eğitim Bakanlığı tarafından uygulanan dönem sonu faaliyet haftası kapsamında Kaya-Çamurlu İlkokulu ve Ortaokulu tarafından “Bahar Şenliği” programı düzenlendi.
Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in talimatları doğrultusunda eğitim öğretim yılının son haftasında gerçekleştirilen kültür, sanat ve spor etkinlikleri kapsamında düzenlenen programa İlçe Milli Eğitim Müdürü Güven Balkaya, Şube Müdürü Ahmet Çiçek, veliler ve köy halkı katıldı.
Etkinlikte öğrenciler tarafından hazırlanan müzik dinletileri ve yöresel oyun gösterileri büyük beğeni topladı. Renkli görüntülere sahne olan programda öğrenciler hem yeteneklerini sergileme fırsatı buldu hem de eğitim yılını eğlenceli etkinliklerle tamamladı.

Programın ardından öğrenciler, öğretmenler ve velilerle bir araya gelen İlçe Milli Eğitim Müdürü Güven Balkaya, etkinliğin hazırlanmasında emeği geçen idareci, öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Dönem sonu faaliyet haftası kapsamında gerçekleştirilen etkinliklerin, öğrencilerin sosyal, kültürel ve sportif gelişimlerine katkı sağlamasının hedeflendiği belirtildi.