reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Kapalı
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
İkindi vaktine kalan
Ara

Düzce Belediye Başkanı Özlü: 64 mahallemizin tamamına gideceğiz

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” mahalle buluşmaları kapsamında Konuralp Şehit Muhtar Demir Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” mahalle buluşmaları kapsamında Konuralp Şehit Muhtar Demir Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.

Belediye başkan yardımcıları ve birim müdürlerinin de katıldığı toplantıda, mahalle sakinlerinin talep ve önerileri dinlenirken, çeşitli belediye hizmetleri hakkında bilgilendirme yapıldı.

Başkan Özlü, mahalle buluşmalarının seçim çalışması olmadığını vurgulayarak, “Biz insanımızla, vatandaşımızla bütünleşen bir yönetim anlayışını benimsedik. 64 mahallemizin tamamına gideceğiz, insanımızla yüzleşeceğiz” ifadelerini kullandı.

Toplantıların vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmak amacıyla sürdürüldüğünü belirten Özlü, belediye hizmetlerinde şeffaflık ve hesap verebilirliğin önemine dikkat çekti.

Programda ayrıca altyapı, ulaşım, su ve kentsel dönüşüm projelerine ilişkin değerlendirmeler yapılırken, Başkan Özlü ilgili birimlere vatandaş taleplerinin çözümü için talimat verdi.

Antik tiyatro kazılarının tamamlandığını ve önemli eserler bulunduğunu kaydeden Başkan Özlü, restorasyon çalışmalarının yakında başlayacağını belirterek, “İstiyoruz ki burası Düzce için cazibe merkezi, Türkiye için destinasyon alanı olsun. Bir de müze yapacağız” dedi. 130 bin m3 kapasiteli yeni arıtma tesisi inşasının ve içme suyu şebekesi yenileme çalışmalarının devam ettiğini anlatan Özlü, Düzce tarihinin en büyük içme suyu yatırımlarını yaptıklarını ve bunlar tamamlandığında uzun yıllar su sorunu olmayacağını vurguladı. Başkan Özlü, konuşmaların ardından Şehit Muhtar Demir Mahallesi sakinlerinin istek ve taleplerini dinleyerek, sorularını yanıtladı. İlgili birim yöneticilerine gereken çalışmaların yapılması konusunda talimat verdi.

Etkinlik kapsamında çocuklara yönelik spor ve eğlence faaliyetleri ile çeşitli sosyal etkinlikler de düzenlendi.