reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Kapalı
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
İkindi vaktine kalan
Ara

Kemalpaşa Ortaokulu’nda Spor Coşkusu: Şampiyon 7/B Sınıfı Oldu

Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde, öğrencilerin sosyal ve sportif gelişimini desteklemek amacıyla Sınıflar Arası Futbol ve Voleybol Turnuvası düzenlendi. Turnuvada 7/B sınıfı şampiyon oldu. İlçe Milli Eğitim Müdürü, etkinliklerin önemine vurgu yaptı ve emeği geçenlere teşekkür etti.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Artvin'in Kemalpaşa ilçesinde, Millî Eğitim Bakanlığı tarafından eğitim-öğretim yılının son haftalarında uygulanmaya başlanan dönem sonu faaliyetleri kapsamında öğrencilerin sosyal, kültürel ve sportif gelişimlerini destekleyen etkinlikler düzenlenmeye devam ediyor.

Bu kapsamda Kemalpaşa Ortaokulu tarafından öğrenciler arasında birlik, beraberlik ve takım ruhunu güçlendirmek amacıyla "Sınıflar Arası Futbol ve Voleybol Turnuvası" gerçekleştirildi. Büyük heyecana sahne olan turnuvada öğrenciler hem sportif yeteneklerini sergileme fırsatı buldu hem de keyifli anlar yaşadı.

Turnuva süresince karşılaşmaları yakından takip eden Kemalpaşa İlçe Milli Eğitim Müdürü Güven Balkaya, öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Öğrencilerin sosyal ve sportif faaliyetlere katılımının önemine dikkat çeken Balkaya, organizasyonda emeği geçen okul yönetimi ve öğretmenlere teşekkür etti.

Turnuva sonunda gösterdiği başarılı performansla şampiyonluğa ulaşan 7/B sınıfı öğrencileri tebrik edilirken, etkinlik boyunca destek sağlayan ve müsabakalara ev sahipliği yapan Kemalpaşa Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü'ne de teşekkür edildi.

Dönem sonu faaliyet haftası kapsamında düzenlenen etkinliklerin, öğrencilerin akademik gelişimlerinin yanı sıra sosyal, kültürel ve sportif yönlerinin de güçlenmesine katkı sunduğu ifade edildi.