reklam
Rize Haber Yemek Tarifleri
Rize
Kapalı
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Rize
00:00:00
İkindi vaktine kalan
Ara

Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nden 3 Bin Kişiye Aşure İkramı

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı'nda 3 bin vatandaşa aşure ikram etti. Etkinlikte Başkan Ahmet Metin Genç, kardeşlik ve birlik vurgusu yaparak, toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlik kapsamında yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu. 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı'nda gerçekleştirilen program, yoğun katılımla gerçekleşti.

Etkinliğe Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç'in yanı sıra Ali Aydın, Naser Mohebati, Adem Aydın, Ayfer Cihan, Seyit Hisoğlu ve Mahmut Çavuş da katıldı.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan 3 bin kase aşure, vatandaşlara dağıtılarak Muharrem ayının manevi atmosferi paylaşıldı. Programda vatandaşlarla bir araya gelen protokol üyeleri, aşure ikramında bulunarak sohbet etti.

Etkinlikte konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir dönem olduğuna dikkat çekti. Genç, tüm vatandaşların Muharrem ayını tebrik ederek, kardeşlik bağlarının güçlendiği bu günlerin toplum için büyük önem taşıdığını ifade etti.

Başkan Genç, hemşehrileriyle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, birlik ve beraberlik içerisinde daha nice Muharrem aylarına ulaşmayı temenni etti. Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleştirilen aşure ikramı, vatandaşlardan da yoğun ilgi gördü.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Basın Servisi