Büyükköy Belediyesi ile Çayeli Müftülüğü'nün ortaklaşa düzenlediği program kapsamında, Muharrem ayı dolayısıyla Merkez Camii'nde cuma namazının ardından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün simgelerinden biri olan Aşure Günü vesilesiyle gerçekleştirilen programa çok sayıda vatandaş katıldı. Cami çıkışında yapılan ikramda, Muharrem ayının manevi atmosferi hep birlikte yaşandı.
Büyükköy Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Muharrem ayının bereketini, dayanışmasını ve kardeşlik ruhunu vatandaşlarla paylaşmanın mutluluğunun yaşandığı belirtilerek, programa katılan tüm vatandaşlara teşekkür edildi.
Açıklamada ayrıca, birlik ve beraberliğin güçlenmesine katkı sağlayan bu tür etkinliklerin önümüzdeki süreçte de devam edeceği ifade edilirken, tüm vatandaşların Aşure Günü kutlandı.

